måndag 2 januari 2012

Måndag!

Helgen, Nyår mm!!

Gjorde inte ett smack, va hemma lagade goood mat och bara va, hur skönt är inte det då?! Maxen har svinkopper, så vi ville inte åka runt och smitta ner andra, räckte med Emma och Rashawn.. ;) som va här i sön och kollade på film, och åt en massa godis igen, gott vare, =)


Idag har jag hunnit med det jag skulle ha gjort , dvs en tripp till STLM mm och det gick jätte bra, så den 3 februari är det dags =) kl 10:00 får se hur det blir..

Jag ringde S och berättade vad som hade hänt, och helt plötsligt så säger han att han har en present till mig. =).

Jag la ju ut en kamra här för nån dag sen, och vips så har jag fått en sån =) wiiii  (Nikon DX) och det tackar jag för. =) kanske ska börja önska sig lite mer saker här ;P, så här ska fotas en hel del.. glad vart jag iaf och är..

I morron är ännu en jobbdag, men va gör det, jag jobbar ju bara tre dagar denna v, kan inte bli bättre, =)
Dagarna går så fort, snart är min lilla plutt 2 år, lr i maj. =) och lilla Wilma bli hela 5 år, W var bara 14 mån när jag och S träffades, vet inte vart tiden har tagit vägen..






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar